Dobro dosli

aa

subota, 21. siječnja 2017.

Kupila je beskućniku doručak, a on joj je dao papirić sa šokantnom ispovijesti!

h56vf


Živimo u takvom vremenu u kojem su mnogi ljudi bezosjećajni i ne žele pomoći drugima. Misle da je lakše okrenti glavu i proći, a ne razmišljaju šta bi bilo da su u istoj siuaciji kao ovi nesretni ljudi.

Djevojka i majka, Casey, je podijelila jedan događaj na svom Facebook profilu:

„Danas sam išla na doručak u Dunkin Donuts i vidjela beskućnika koji i prosi. Tražio je i brojao koliko novčića ima kod sebe, ne bi li makar nešto kupio da jede.

Ono što je tužno, jeste to da su mnogi samo prolazili pored ovog čovjekai ignorisali su ga. Ja to nisam mogla uraditi. Kupila sam mu da jede i pije i sjela da popričam s njim.

Otvorio mi je dušu i rekao kako je koristio droge i da su ga one dovele do ovakvog stanja. Majka mu je umrla od raka, a oca nije ni poznavao. Ovaj čovjek se zove Chris.

Kada sam se htejla oprostiti od njega, rekao mu i je da sačekam jer mi želi nešto napisati. Dao mi je papirić na kojem je pisalo: „Htio sam se ubiti danas, ali sam se predomislio,zahvaljujući vama.“

http://megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar