Dobro dosli

aa

ponedjeljak, 30. siječnja 2017.

MOJA ŽENA SE RAZBOLILA. STALNO JE BILA NERVOZNA ZBOG PROBLEMA NA POSLU…




“Moja zena se razbolela. Stalno je bila nervozna zbog problema na poslu, privatnog zivota, neuspeha i problema sa decom. Izgubila je 13kg i imala je samo 40kg u 35-oj godini zivota. Postala je veoma mrsava i stalno je plakala. Nije bila srecna zena. Stalno je patila od glavobolja, bolova u grudima i ledjima. Nije dobro spavala, a umela je da zaspi samo rano ujutru i veoma lako se zamarala. Nasa veza je bila na ivici raskida. Lepota ju je napustala, imala je tamne podocnjake i prestala da se brine o sebi. Odbijala je da snima filmove i odbijala je uloge. Izgudio sam nadu i mislio sam da cemo se razvesti uskoro. Ali onda sam odlucio da nesto ucinim. Imao sam najlepsu zenu na planeti. Ona je ideal vecini ljudi na planeti a mene je izabrala da grli i voli. Poceo sam da je tesim poljupcima, komplimentima i cvecem. Stalno sam je iznenadjivao, dao sam joj mnogo poklona i ziveo sam za nju. Otvoreno sam pricao o njoj. Hvalio sam je pred nasim prijateljima. Ne biste verovali, ali procvetala je. Postala je bolja nego ranije. Ugojila se, nije vise bila nervozna i volela me je vise nego ikad. Nisam imao pojma da moze toliko da voli. I SHVATIO SAM JEDNU STVAR, ZENA JE ODRAZ SVOG MUSKARCA

http://www.dobra-hrana.info

Nema komentara:

Objavi komentar