Dobro dosli

aa

subota, 28. siječnja 2017.

VIC DANA: Pozvao Mujo Hasu u goste…

civslika


Haso i Mujo rade u istoj firmi i Mujo jednog dana pozove Hasu u goste.

– Fato, skuhaj bona, po jednu kafu.



-Jes’, baš me briga, kuhaj sam, to je tvoj gost.

Mujo ne zna šta će, pa zamoli taštu.

– Ne pada mi na pamet – kaže tašta.

Tako svi ukućani redom, niko ga ne ferma. Posjedi Haso malo i ode kući.

Sljedeće nedelje pozove Haso Muju u goste.

Čim su ušli, žena im skida cipele, kafa gotova, a pićence čeka.

Svi lete oko njih. Mujo ćuti i čudi se, al’ ipak nije mogao da ne pita:

– Kako si bolan uspio da te svi ovako slušaju?

– Lako, bolan. Kad sam se oženio, dođem prvi dana kući s posla, kad mačak sjedi u mojoj fotelji…

Kažem mu: Mačak, bjež odatle, ili ćeš dobiti žuti karton.

Mačak ništa…. samo spava. Dam mu žuti karton.

Drugog dana isto – mačak u fotelji. Opet mu kažem:



Mačak, nema šale, ako se smjesta ne pomjeriš, dobićeš još jedan žuti karton. Ništa, mačak leži, ne reaguje. Dam mu ja i drugi žuti karton.

Dođem ti trećeg dana kući, mačak u fotelji. Ja pobjesnim i kažem mu:

-Pazi šta radiš, dobićeš crveni karton.

Mačak ništa! Uzmem pušku i ubijem mačka.

– Dobro, a kakve to veze ima sa tvojima?- pita Mujo.

– Pa, svi imaju po dva žuta kartona!

http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar