Dobro dosli

aa

subota, 21. siječnja 2017.

VIC DANA: Razgovor u javnom wc-u..

vicslika


Čim sam sjeo na WC šolju u javnom wc-u čuo sam glas iz druge kabine:

• Hej, kako si?

Nisam baš tip koji započinje konverzaciju u WC-u ali ne znam šta me snašlo, pa sam odgovorio,
pomalo sramežljivo:



• Evo ide, dobro…

A tip je onda rekao:

• I, čime se ti baviš?

Kakvo je to pitanje? U tom sam trenutku misio da je bizarno, pa sam odgovorio nešto kao:

• Uhhh, putujem, kao i ti.

Tada sam pokušao izaći što je prije, ali sam začuo sljedeće pitanje:

• Mogu li doći do tebe?

OK, ovo je pitanje bilo previše nastrano za mene, ali sam ukapirao da mogu biti pristojan i
završiti razgovor. Rekao sam mu:

• Ne trenutno sam zauzet!

Tada čujem tipa, nervoznog:

• Čuj, haj nazvaću te kasnije. U susjednoj kabini neki idiot odgovara na sva moja pitanja!!!

http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar